lite stressigt

Sitter här och får snart krupp. Jag måste vara inne tills ehec-provsvaret kommer, så jag får snällt vara inne. Uscha. Mår mycket bättre, bara att man inte har några krafter men de kommer tillbaka, sakta men säkert. Idag har jag pysslat lite, städat och bara varit. Börjar inse att jag inte kommer komma i min drömklänning och ser mig om efter andra utvägar... tråkit men sant. Tiden är knapp och målet känns fortfarande långt borta, trots allt kämpande och alla kilon som rasat. Aja bara att gå vidare, får ju i alla fall mina drömmars man, det är inte illa pinkat det inte.!!! Som sagt det närmar sig datumet för den stora dagen och mycket är kvar att göra. Måste kllippa mig, färga håret, köpa smink, underkläder,KLÄNNING, fixa med matstället, träffa fotograf och vigselförättare för detaljer. Fuck lite stressigt :S och jag som inte ens kan gå utanför hemmet i nuläget. stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0