jobb, suprise och kärlek

Sitter med en kopp kaffe, nyduschad och tar det lugnt innan jag drar till jobbet. Igår plingade det på dörren in kommer mamma, pappa och syrran - gör i ordning dig så går vi. Va? Ja de bjöd på middag och största glassarna på smultronstället. Jag fattade ingenting, visste inte att de planerat det alls. Gud så trevligt vi hade, - ja vi tänkte ordna en möhippa men så ville pappa också med så vi tänkte esch vi tar en middag med familjen istället. HELT RÄTT, inget att klä mig i pinsamma kläder eller uppgifter att göra offentligt, de känner mig =) Var så perfekt, supermysigt. Blev mycket skratt och fullt i magen. Tror vi vräkte i oss glassarna på några få minuter. Pappa satt bara och skrattade åt oss, alla tre har ju varit strikta med maten nu ett tag. Så unnar vi oss en kväll och jaaa det gick fan i mig vilt till hahah. Älskar er!!!! Nu är det bara 8 dagar kvar, jag hoppas de går snabbt!! Är som ett litet barn lääängtar. Livia säger till alla när hon säger hej då - hej då vi ses på bröllopet =) sååå söööt. Hon har fått köpa nya kläder och så ska hon ha blomma i håret, gullunge. Nej dags att dra sig. Ha en trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0