allt faller på plats, längtar

Har vart och klippt mig, jag är jättenöjd. Misstaget som gjordes förra sensommaren fick hon någorlunda snyggare gjort. Har tagit sådan tid att få ordning på eländet, och kommer behöva klippa av en bra bit efter bröllopet för att få bort glappet. Men gud så mycket bättre det blev!!! Hittat min nya frisör som jag kommer gå till! Nu är middagen ordning på också och klänningen gick att dra upp, okej jag kunde inte andas men va fan det är överskattat:P. Allt faller på plats och det känns så skönt! Nu vill jag bara ha våran dag här! Känner mig som ett barn som längtar efter sin födelsedag eller på julafton och tomten. Längtar längtar längtar. Kommer bli en mysig dag full av glädje och lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0