vacker

Jag har haft den bästa tiden i mitt liv. Vår bröllopsdag, bröllopsresan kärlek kärlek kärlek. Vi har vart hemma ett par dagar nu men känns inte som om man hunnit landa i verkligheten riktigt än. Kanske möjligen idag då det var dags att gå upp före tuppen och arbeta. Bröllopsresan kunde inte vart härligare. Vi levde verkligen i nuet och njöt av varje sekund. Jag har aldrig haft en finare resa, vi bara njöt av varandra. Tyvärr är en vecka alldeles för kort så nästa gång blir det två veckor. Kommer lägga upp lite bilder från resan och bröllopet framöver nu måste jag rusa, leta fram mina nycklar och sedan cykla iväg.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter verkligen underbart :)

2011-07-14 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0