underbart! Gifta en vecka!!

Våran bröllopsdag var den underbaraste dagen i mitt liv, fan vad jag älskar min man!!! Allt flöt på, till och med regnet höll sig tills fem minuter efter att vi kom fram till middagen. Då hade vi hunnit med vigsel, fotografering genom staden och att ta oss till middagsstället. Allt var mumsigt där också, en godare bröllopstårta får man fan leta efter!. Det var bara fullt av kärlek i luften, tack alla som kom och tack för alla fina presenter vi fått. Herregud ni är galna hihihi. Vi sitter nere i launchen, sista kvällen på vår bröllopsresa och jag lovar er, vi kunde inte haft en vackrare och underbarare vecka. Den har vart full av fina vyer, romantik, kärlek, god mat, gott att dricka, sol, bad och skratt. PERFEKT. Imorgon eftermiddag åker vi hem, känns tråkigt en vecka till skulle vi lätt klara av haha. Nu blir det en drink, lite mys och sedan en underbar middag med KÖTT =) Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0