regn, ändrade planer men perfekt ändå

Det ser ut som om regnet skaa falla över oss imorgon, så våra förhoppningar och planer på att vara ute i örtaträdgården kan vi nog lägga ner. Vi får helt enkelt gå till rådhussalen istället. Jättetråkigt men jag tänker inte låta det förstöra våran dag. Men hur det ska bli med fotograferingen som skulle ske utomhus har jag ingen aning om. Vi hade ju sett ut ställen i vår lilla stad som skulle passat perfekt men... Vi måste helt enkelt tänka om. Tror inte riktigt att jag fattar att jag gifter mig imorgon, tiden har gått så fort. Går nog upp för mig imorgon när det är dags att göra i ordning sig hihi. Mamma, syrran och Livia kommer redan på morgonen och hjälper mig med hår och sådär.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0