skrämmande

Jag tycker att det är skrämmande att alliansen
får fortsätta styra vårt land. Och sedan att sd
får vågmästarställning, herregud. Vart ska detta
sluta.

Ilma jag tänker på dig! Jag finns här när du behöver
prata, behöver en axel att luta dig mot eller bara vara.
Jag finns här!

Det känns så jobbigt att veta att en hel familj i detta nu
lider och sörjer något fruktansvärt medan alla andra fortsätter
leva sina liv. Jag kan bara ana vilken sorgebubbla de befinner
sig i, hur tiden har stannat. Missförstå mig inte jag sörjer också
denna fantastiska kvinna men familjens sorg måste vara så
himla tung.

Jag kommer aldrig glömma dig Sibana, din livsglädje, din otroliga
styrka och envishet. Du var som en mamma för mig under tonnåren,
du lärde mig så otroligt mycket om livet och gav mig så fina råd. 
tack för att jag fick lära känna dig! och tack för alla fina minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0