kalabalik

Vilken berg och dalbana det vart idag!
Först sur, fick veta att praktikplats blev
klart i onsdags men på fronter, min funkar
inte ens :SHon fick ju min mail just därför.

Men fick äntligen tag på handledaren, hon
har inte ens fått bekräftt att vi ska komma.
Bra eller hur. Men hon  erkr helt underbar,
tyvärr blir hon inte min handledare men
känner att det kommer bli bra detta!! Kul wiii,
första prktiken, får vi se hur detta går =)

Hunnit skotta balkongen, bilen och städat.
Grannen och jag mysar till det lite på loftgången
också. Nu blir det till att åka och handla direkt
när älsklingen kommer hem, sedan ta det lugnt
se på idol och dricka ett gls vin eller två. Imorgon
ska vi åka och handla, blir att inhandla ett par sköna
inneskor, har ju inga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0