hosta, plugga och ny diskmaskin

Har sitter jag genomförkyld med huvet som under en slöja, lite borta.
Måste sätta mig med matten, har så himla mycket som ska göra tills
imorgon, guuuud det är sååå mycket, jävla krångligt också. Jag är
så himla trött men känner mig genast en aning piggare när jag tänker
på att våran diskmaskin kommer idag :D Har också tagit upp kartonger
som vi ska plocka ner saker som egentligen inte behövs, får nog
gå igenom alla garderober också, finns alldeles för mycket som egentligen
inte behöver ligga framme.

Ilma, Lollan vart har ni tagit vägen, skriver inget i era härliga bloggar ju:(

Kommentarer
Postat av: Ilma

Jag smyger mest omkring =)

Har tröttnat på bloggen. Vill inte ta bort den dock känns lite synd.

Du har inte heller varit så värst aktiv.

Har du traskat ner till naturapoteket? Hmmm vavava??

Du får sluta upp med förskyldningarna nu.

2010-05-19 @ 23:13:27
Postat av: millan

hehehjasså en liten smygare :P.

Oh okej, går ju lite i perioder, kanske

känns bra snart igen, hittar inspiration.

Nej men till vanliga apoteket köpte lite nässpray och hostmedicin, gud vad dålig man är på att andvända saker mot sin fförkyldning. MEN nu har jag mått så dåligt att jag var tvungen suck... känns dock bättre idag.. Hur mår du då ?? kramiiis

2010-05-20 @ 09:03:31
URL: http://livetidenlillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0