Aldrig mer, vill inte se, nej aldrig mer....

Just nu känner jag att jag inte vill se ett enda jävla tal till inte lösa en formel
eller omvandla cm till km osv. Men jag vet också att jag måste klara detta, det
är bara att fortsätta kämpa med det, någon gång sätter det sig, men gud vad
jag hatar geometri, svårast av allt, skit skit skit.


Vilket väder vi har haft, det har dock gått över till lite sol. Men det har spöregnat,
åslkat och blixtrat. Skönt väder, jag och älsklingen satt bara här tillsammans i soffan
och hjälptes åt med matten och tittade då och då ut på ovädret, mysigt! Vi håller på
och röjer här hemma men det går trögt, är så  himla trött och seg, skulle helst lägga
mig i sängen men det går bara inte. Diskmaskinen har kommit också, tjoooo, ska bli
så skönt när den är installerad och på plats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0