Lite fina bilder



Imorse vaknade jag pigg vid sju och kunde inte somna om.
Jag skuttade upp, satte på kaffe och satte mig i soffan och
myste med katterna framför vakna med the voice. Igår
lämnade vi in våra cyklar på service, idag ska vi hämta
hem våra pärlor, jeej =).

På lördag ska jag och systra mii stå på loppis och sälja av oss
lite småsaker.  Så denna vecka blir det till att tvätta upp kläder
och sånt. Kuligt kuligt


Här kommer lite bilder på mina sötnosar.


Stora pojken ligger på sin favoritplats.




vilka gaddar!


Vacker som få.


Min lilla familj myser


I fönstret.




Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken loppis blir det? :)

2010-06-02 @ 07:40:30
Postat av: millan

Jag snodde lite plats bredvid syrran som också hade fått för sig att stå på him... :D. Ska bli lite kul, hittade mest skit hemma haha, vi skänkte ju massor till myrora när vi flyttade så var inte mycket kvar att sälja ju.

2010-06-02 @ 08:31:41
URL: http://livetidenlillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0