hm och så hm.

Idag har jag njutit av solen, visste mina ben  är likbleka
men nosen har fått en lite rödare nyans =). Jag tog med
mig fika, en bok och en filt till fältet en bit härifrån och
lade mig där och lyssnade till vonden som tog tag i träden
och löven som dansade. Var rofyllt att ligga där i naturen.

Fonzie fick sig en promenad också, han är så modig, vi gick
runt hela kvarteret och lite till. Och så har jag vikt kläder och
rensat lite till. satan i gatan att vi kastade och skänkte allt
grr stör mig på det. Hade serviser, prydnadssaker i mängder
och kläder. Nu mest skit... kanske borde skita i loppisen och
vänta ett tag... hm.


och så ett litet tips .Så här i värmen, när man ligger ute i solen
vill man gärna ha något kallt att dricka. För att det ska hålla sig
kallt kan man ju antingen lägga drickan i frysen och ta med sig
fryst och låta det smälta under dagen. Eller så fyller man en termos
med dricka och is. Håller sig hela dagen i stort sett. Kanon, (tummen upp och ett stort smile)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0