det gick ju bra.

Sitter och dricker kaffe och myser under den ulliga filten.
Igår stod jag och syrran på loppis hela dagen, gick mycket
bättre än förväntat. Syrrans barnkläder gick bäst, hon sålde
allt för 10 kr st. Att folk ens har mage att pruta på det kan
jag inte förstå. En ny bebiströja, ondvänd för 10 kr ska de
ha för 5 kr. NEJ, vi skänkte allt som blev över till Lettland.
Alla prydnadssaker och övrigt gick till mrorna. Så inget hem,
skööönt.

Själv köpte jag två krukor, två böcker och ett par solbrillor.


Älsklingen hade städat och rensat här hemma under tiden, gud
så rent det är! Jag vet inte vad jag gör när jag städar men det
ser aldrig så här rent ut....

Idag blir det att ligga i solen och ta det lugnt, har så himla ont
i mina fötter. Ska också tvätta föbstrena...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0