lite pladder om allt och inget.

Idag åker mamma, pappa och min systerdotter Livia till spanien.
Jag frågade vad hon skulle göra när hon kom dit.
-HUM jag vet inte (rycker på axlarna).... köpa klänning och bada (ler stoooort och nickar)
Kan det bero på att mamma alltid köper klänningar åt henne
när hon vart utomlands :D hahah sååå söööt.

har blitt nojjig när familjen  åker iväg, rädd att något
ska hända de. uscha.

Nästa vecka ska jag vara hus och hundvakt åt syrran.
De åker på lördag. Åh vill också till värmen känns som
alla åker iväg =).

Vill köpa mig en filofax, minns att jag hade sådana i högstadiet.
en zebrarandig med handtag, kanske inte ska satsa på just en
sådan :P.

Nej nu ska jag ta mig en cigg ( jaaa jag har börjat igen, jävla skit) och en
kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0