Vårt liv i den lilla staden

Det blir min första gång här men inte första gången jag bloggar.
Tidigare hade jag en blogg men jag kände att den gick lite åt fel
håll. Jag var kanske lite för personlig, kändes bara inte rätt.

Jag ser detta som en nystart, där jag kan skriva om min vardag,
som snart blir i den lilla Staden. Vi, jag, min fästman D och vår
katt F ska flytta i från vår nuvarande stad, till en mysig liten plats
någonstans i sveriges mitt.

Här kan man följa mitt pyssel, mina tankar kring flytten, från staden
jag bott och fötts i. Mina tankar, min vardag och mina älskade.

Om två månader bär det av, då börjar vi vårt liv. Det är så jag ser det,
en ny chans i livet, en start på någonting bra. Vårt liv i den lilla staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0