tomt här hemma....


Vår lilla bebis F

Igår var verkligen min otursdag, allt som kan gå åt helvete gick åt helvete.
D blev jätteglad för lampan och började direkt planera vart den skulle vara
och om vi skulle hitta små liknande till fönstren. Han kune inte fatta att den
fanns kvar.Vi pratade om hur unik den är och några timmar senare var den i
kras. FY FAN. önskade verkligen att jag hade hittat den på ikea så jag bara
kunde svänga förbi där och hitta en likadan. Saken är den att jag inte sett
något liknande innan.

Igår åkte F till min mamma och pappa, det är för mycket grejer överallt nu
och han har absolut ingen plats att springa av sig på. Så han åkte till mamma
och pappa och leker med sin bästa kompis, nämligen mammas och pappas katt.
Gud vad de springer runt de två. Men det känns verkligen som om man lämnat ifrån
sig sin bebis och har barnfritt.... sjukt. Känns alldeles tomt.

Nej nu blir det kaffe, en snus och mys med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0