Med värme och kärlek


Koom ihåg att inga bilder får tas från denna sida

Sitter och förberder mig inför ett möte, tar en kopp kaffe och tittar ut
på den gråa världen. Idag är en ganska dyster dag, inte känslomässigt
utan mer utseendemässigt, gud vad vädret gör mycket för ens mående.
Staden ser bara så dyster ut. Snart flyttar vi härifrån, känns ganska konstigt
men mest känner jag bara glädje, lättnad och kärlek. Ska bli kul att se
annat, att gå på andra gator och nya ansikten.

D har sovit på jobbet i natt och jag som planerade en kväll med skräckisar
däckade direkt när jag lade huvudet mot kudden. Sitter just nu och fixar med
garnet jag har. De ska in i olika lådor och sorteras efter färg. Allt ska sedan
upp på hyllor och färglägga ett rum som kommer att gå i vitt.

F ligger och sover, blir förmodligen en liten kompis till honom nu när vi
äntligen flyttar till större. jag skulle helst vilja föröka vår familj med en
liten voovve men D orkar inte med det.,, och det får man väl bara acceptera.
Saknar J, familjens hund som fick somna in för npgra år sedan, det är något
speciellt med våra fyrfotavänner, de ger en så himla mycket!! Du är saknad J,
tänker på dig med värme och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0