Levande ljus som gäller

Uppe med tuppen och seg som en segråtta. Har inte vart inne
på datorn alls eftersom vi gjort om i hallen och haft allt utdraget,
sladdar och så alltså. Har nu en ljus och fräsh hall, som vi inte
kommer att få njuta av så länge :P. Pappa var här och hjälpte
D med förarb och mamma kom igår och hjälpte mig med
målningen. Vilka föräldrar man har!!!! All kärlek till er,

På tal om annat, min första matta är klar, den har blivit Fs
favoritplats. Nu jobbar jag på minm andra som jag tänkte att
vi skulle ha i sovrummet. Men men vi får se. Ja kort kommer.

Hur har ni det i mörkret, här är det levande ljus som gäller!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-17 @ 07:09:29
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0