längtar

Idag var jag uppe med tuppen. Lägenheten är vår, yes, (att hyra alltså)
och vi flyttar in den 1 januari. De tapetserar om både arbetsrummet,
ateljen som D säger och vardagsrummet. Blir ljusa, neutrala färger.
Får inte sticka ut för mycket eller vara för mörkt.

Jag virkar min matta och dricker kaffe. Gäspar otroligt mycket och känner
mig pömsig. Funderar på att gå och titta på tavlan, om jag ska fortsätta med
den eller om den ser bra uts om den är... leta efter en gammal stor ram också.

Jag längtar efter att gå vid vattnet och in i den gamla delen av staden, det är
så himla mysigt! Ramla på kullerstenarna och trampa i hundskit jeej haha.
Tror ja får ha en liten nedräkning till den första jan. Måste ordnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0