God morgon

Här sitter jag med en kopp kaffe och har hunnit fixa
iordning i köket. Måste städa järnet i veckan eftersom
mäklaren kommer och ska titta runt.

Dopet igår var fint, trevligt att träffa släkten och tjattra
lite, även om jag har väldigt svårt för såna tillställningar.
Vet inte riktigt, men tycker det känns så, vad är ordet jag
söker, ???. Skitsamma. Kom hem ganska sent och kl 21
sov jag. Var så himla trött! jaja, jag har blitt tant jag vet.
Sitter med mitt kaffe, min virkning och klagar på ungdomarna...
okej kanske inte så illa, men kaffe och virkningen stämmer
i alla fall =)

Idag ska vi fira våra pappor, det blir min först och lite fika.
Sedan blir det D och middag. Är det inte härligt när man bjuds
på mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0