film, film och åter film

Ikväll blir det film, har precis sett my sisters keeper.
Så himla vacker, sorglig och känslostormande film. Får
en verkligen att tänka till. I alla fall mig, jag kan ju
inte prata för någon annan. Så, som sagt, ikväll blir det
film, ska se en till men gissar att jag kommer somna
innan den är slut. Jaja jag börjar bli gammal. Tycker det
är sent redan när klockan är 18:00.

Jag har ärvt en massa gammla virkade dukar av D mormor
har tvättat de nu ikväll och ska imorgon stryka de. Fick en
massa gamla tyger också som har tvättats, några riktigt coola.
Blir perfekt till ett häftigt linne eller en tunika. nice nice.

Nej nu blir det film sedan nanna kudden. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0