ditt klot

Har satt på en kanna kaffe till efter en skön promenad.
var bara tvungen att springa och köpa lampan som jag
och D bara älskar. Han ska få den i inflyttnings present
av mig, men redan ikväll eftersom det inte finns plats
att gömma klotet. Ahh den är så läcker.

Här hemma är tt bombnedslag eftersom inga lister är
satta i hallen, så allt finns i vardagsum och kök. Gah
blir galen på detta snart, funderade till och med ett kort
tag att fly till mamma och pappa men insåg snabbt att
jag inte kan göra det. Detta är vår röra och vi fixar det
tillsammans. Men på måndag pch tisdag blir jag utkastad
eftersom visning då förhoppnings vis pågår. Tar med mig
F hem till mammsingen och pappsingen.

Andra mattan är på g, går lite söligt men det tar sig.
Måste finputsa den andra också men är så mycket annat
som tar upp min tid nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2009-11-17 @ 20:24:43
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0